Hej och hå!

Idag har det blivit en till hel dag i stället, men det gör inget för mig! ;)
Var där vid 10, tror jag, släppte ut Bellman och han fick träffa Zappe i hagen, men med ett litet stacket mellan, dom är så himla söta och jätte lika varandra, mockade och fixa allt som ska göras och sen hämta kag och Elsa våra hästar och så skritta vi ut en runda i kvarteret, Bellman tyckte det var jätte konstigt, allt är nytt för han så det var rätt kul att se hur han reagera :) Efter det red jag en stund på banan mycket trav och några varv i galopp i båda varven gick jättebra! Hoppade typ 6skutt med han och han tyckte det var svin kul, haha lille busen! Han blev till och med lite svettig, han är ju så hårig så han blir jätte lätt svettig mennu han ska bli klippt snart !:) Efter det släppte vi ihop Bellman och Zappe, det gick jätte bra! Lite senare när jag hade fixat lite med Bellmans saker skulle Matilda och Kicki löshoppa Shotten och Sunny så jag var med där och hjälpte till och så! Sen löshoppa jag Phantomen och han flöt över 90CM, trodde verkligen inte att han skulle hoppa det meb jo?! Skit kul ;)

Nu i kväll har jag pluggat och tagit det lungt här hemma! Ska kolla på solsidan nu, bye

Hihi gullet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0