Heej

Hej bloggen, uppdatera inte igår, palla inte.... Red Dajm igår gick jätte bra, pigg och gjorde massa glädjeskutt :D haha var nära på att flyga av några gånger :) Var med Rebecca på kvällen och hon sov här också, mysigt. Vakna idag vid 10 eller ja Linn väckte oss/mig. Hon sa att vi skulle iväg vid halv 1tiden så jag blev lite stressad, jag och Rebecca åt frukost sen cykla hon hem, jag klädde mig och cykla ner till stallet fixa till både Dajm och Kasmus allt som skulle fixas, prata lite med Kicki och sen stack jag hem igen, då var klockan 11,44 så jag var endå i rätt bra tid :) gick in i duschen och fixa mig sen kom mamma hem vid 20 över 12 och sen stack vi, kommer inte skriva vad det är en, den dagen kommer som ni får veta ;)

hehe en gullig bild på mig från skolan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0