Heej :D

Okej, jag vet att jag typ alltid har samma rubriker men jag kommer typ aldrig på några....
Har dock inte hunnit blogga idag för har haft saker att göra hela dagen, hade inte tid imorse för det blev rätt stressat, sen efter skolan vill jag komma till stallet så fort som möjligt för det hade redan börjat bli mörkt...
Cykla ner till stallet mocka och sen red undrbara Phantomen, kan inte fatta att vi bara haft han i "bara" ett halv år...
Han har förendrats såå himla mycket ! När han kom kunde han typ inte gå över en bomm utan att typ få världens panik och nu har han hoppat hinder på 80cm, duktigt pojke ;)
Efter det satt jag på han ett flecetäcke så han inte frös, det har ju rengnat heela dagen -_- och sen släppte jag in han i boxen, vägde upp hö och sen cykla jag hem :) plugga på prov,åt,plugga på prov och sen nu skyper jag med Rebecca Filippa och Marco :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0