Har inte haft tid..

Ja som ni ser har jag inte haft tid att skriva på bloggen igår var hela dagen fullspeckad och idag har jag varit nära på att skriva på bloggen men blir avbryten hela tiden. Dagens pass igår blev lite hoppning i början lekte och han och bara höll på.... Han gick inte ens över en bomm..... Men jag gav mig inte och tillslut hoppa jag ett räcke på 50cm tror jag, nöjde mig med det för det var mörkt och så också sen så ska jag träna på söndag för Vicki :) 
På kvällen var jag på center syd och 2tröjor en mössa och ett par byxor följde med hem, tack mormor :D
Idag släppte jag Bellman i ridhuset och han tyckte det var skit kul, han sprang hela tiden i både galopp och trav och det tog ett tag at få stopp på han ;) Ikväll ska jag iväg så det blir nog inget inlägg ikväll :) 
 
 
 
Saknar Kasmus så himla mycket, kom tillbaka  ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anton

vacker

2012-12-06 @ 23:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0