Godmorgon

Hejsan!
har inte kunnat blogga för att jag inte haft tid eller lust, det kändes bra att ta en paus bara så på helgen!
Men nu ska jag verkligen försöka hålla detta igång för jag vill meb ja sen kommer det saker i mellan och sånt! Kan bara ta det snabbt om helgen!
I fredags hade jag och bästa (Filippa och Rebecca) myskväll, mamma och pappa var iväg någon stans då det var jätte mysigt! På lördagen red Kasmus nya ägare han och det gick bra och jag red Dajm. på kvällen var jag och mamma i Halmstad och fira hennes kompis :)
Igår red jag först Kasmus,hoppade, och det gick bra! Efter det körde vi till Bellman och Matilda och Kicki följde med, Matilda fick också rida en häst dom heter Mimmy (tror jag) vi red ut en runda och det var super kul och mysigt! efter det när vi kommit hem var jag med Ina en stund.
Hoppas det inte blivt för mycket stavfel det är inte så enkelt när man cyklar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0