Dessa dagar asså...

Har jag mått så jävla dåligt.. I tisdags hann jag inte skriva för jag skulle plugga, var i skolan hela dan igår men mådde dåligt/ont i huvudet hela jävla tiden, det försvinner inte och jag GRÅTER så ont jag har... Så idag har jag varit hemma, vid halv 12 var vi hos en doktor occh kolla mig och dom hitta inget fel där jag och pappa körde hem och sen vid ett cykla jag ner till stallet och fixa Kasmus och sen vid halv 3 kom "gubben" och besikta Kasmus, han gick igenom och det var inga problem med han ! Såå skönt, men det känns endå konstigt.... 
Och sen vid halv 5 (tror jag) åkte jag och mamma och kolla en sak som kommer förenda rätt mycket men jag vill inte säga det än det är bara mina närmsta som vet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0