Bellman

Bellman, vem är det ? 
Har hållit detta hemligt i ca en vecka, red han första gången förra veckan på tisdagen, belv kär i han bara jag såg han ! Såå vacker är han, okej han är tjock nu men det kommer försvinna när han börjas rida ordentligt ! 
Bellman är en 6 årig valack som är efter Veronas Bo-gi och Temona, mamma har jag inga bilder på men pappan har jag och farfar, Zappe som står i vårat stall har samma pappa så när Bellman kommer till vårat stall har vi halvbrödrana i samma hage ;) Bellman är 1,39cm alltså en stor C-ponny men Vicki (som har hjälpt mig med detta) tror att han kommer sluta växa här !  Han har ett jätte härligt steg och är hur mysig som helst ! Han gillar att hoppa, haha, ibland kan det bli svårt att hänga med i hoppen ;) Har ridit han 3 gånger och ska förhoppningvis dit nu i helgen,hoppas det :D Har inte så mycket mer att säga om han så ni får några bilder på han istället ;) 
Zappe
Hans pappa
Hans farfar 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

SÅ FINA NI ÄR

Svar: Tack :)
lundbergmoa.blogg.se

2012-11-09 @ 18:37:57
Postat av: Anonym

ni är fina ihop

Svar: Tack :)
lundbergmoa.blogg.se

2012-11-09 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0