Att inse vad som händer..

Det är det jag gör NU, det är NU jag fattar vad som håller på att hända, på lördag åker kasmus, på torsdag besiktas han och idag har jag börjat packa hans saker, mår riktigt riktigt illa. Det finaste jag har kommer försvinna, hästen jag var rädd för från början och nu vågar jag rida ut på han själv i skogen (som jag aldrig vågat förr) jag vågar rida med bara träns (utan tyglar) och massa annat, Kasmus kommer till mig i hagen och gnäggar och när han ser mig komma till stallet blir han så glad :') Jag har jobbat från grunden med kasmus, när han kom jobbade jag med att få han fin och kunna tävla med, men nej. Denna vecka kommer bli jobbig, men som jag vet kommer han få det såå bra och jag är så glad att det blev dom som ska han :D Men det kommer bli så jobbigt att se transporten åka ut från våran gård med han i och veta att vi inte kommer träffas på länge, DEN känslan skrämmer mig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0