Tjänna !

Hej bloggen, hur är det med er ? Med mig är det bra ! :D
SItter med läxa, som vanlig ?!, och så med musik i öronen, har ALLTID det när jag jobbar hemma och får ha det i skolan, kopplar av och kan konsetrera mig bättre !
Dagen då ? Hmm kom hem åt och gick ner till stallet, kunde inte cykla för det är svinhalt på vägarna och jag vill verkligen inte skada mig ! Kom ner och tog in Bellman för han skulle bli skodd, så himla skönt för nu har han också  snösulor :) Släppte han i ridhuset idag och satan vad han sprang, hela tiden fick inte stopp på han och ibland trodde jag att han skulle gå omkull... Glad var han i allafall. Måste jag stänga ner nu....
Saknar dig så himla mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0