Ny start !

Hej bloggen, ett tag sen ? Kan man säga, japp !
Som ni märkt har jag inte varit inne på några dagar, allt har varit lite upp och ner, har varit med kompisar som stöttat mig genom saker och så har jag ju firat julafton men min släkt och familj, mammas sida detta år !
Har varit mycket i stallet, fixar Bellman varje dag, lägger mycket energi på det, vill verkligen få han frisk så jag kan börja rida, men det kan ta ett tag till ^^ Går med han varje dag och märker också att han börjat lyssna på mig bättre som är såå himla skönt för han hade ingen respekt alls när han kom till oss, gud första dagarna var ett helvete !
Och imorgon ska jag om mamma iväg på morgonen och kolla Bellmans rygg hos hans ägares dotter, hoppas hoppas det går bra !
Idag har Rebecca varit med mig och fotat mig och Bellman, våran första riktiga "foto dag" tillsammans :D Gick super bra och Bellman var på perfekt humör ! Bilder kommer sen :)
Sen så pratar jag också med en tjej som heter Tyra som ska fixa min design och sånt så bloggen blir fin !

Ni får nöja er med denna bild så länge ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0