Min dag idag !♥

Hej allihopa !
Som sagt är det min födelsedag och jag kan äntligen säga att jag är 13 :D Igår var jag i hofterup och träffa en, det var super kul och var där till halv 12 tror jag det blev ;) När jag kom hem gick jag och la mig så jag inte var vaken efter 12 ;)
Idag har jag blivit uppvaktad av mamma och pappa på morgonen fick pengar och peppekaker ;) Efter det stack jag till stallet och fixa allt red Bellman en liten stund för jag frös typ ihjäl kunde knappt röra mig... efter det gick jag hem fixa mig allt hemma och sen gick jag till center syd och där var mamma. Vi gick till en som heter Jennifer och tog min pircing :D Super nöjd med den och det gick rätt snabbt !:D









Kommentarer
Postat av: Thea

Gud vad fint med piercing, vill också ha en ! :D <3

Svar: Åå tack blev jätte nöjd med den ! <3
lundbergmoa.blogg.se

2012-12-08 @ 23:58:47
URL: http://www.tmryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0