Lungn dag ❤

Hej bloggisen, hehe. Ja är på rätt flummigt humör, älskar livet ! 
Ja som ni märker kommer det inga inlägg från mobilen och kan säga att det inte kommer komma på ett tag för att denna telefonen jag har nu är så himla seg och ja jag pallar inte med den så jag försöker låta bli den så mycket så möjligt. Skolan var rätt lungt idag hade dans på gympan, träning inför torsdag då vi ska dansa med alla 7:or.. 
Sen på eftermiddagen kolla alla på volleyboll, 9:or mot lärare, rätt kul att titta på ;) Efter det kom Inas mamma och hämta oss och sen stack jag ner till stallet, fixa allt och sen massera jag Belle, det är lixom på 2 ställen som han har ont så man får massera in voltaren jätte noga där och sen smörjde jag in han med liniment på bogarna, han fick vila idag. Sen hade jag tänkt att rida i padocken med Phantomen för all snö är borta där men det rengna för mycket så jag red i ridhuset, träna mycket på galoppen från skitt och trav, super duktig var han ! :D 
Sen dess har jag bara varit hemma och tagit det lungt. 
Sommar hade jag inte tackat nej till nu när det är sånt här väder ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0