Kommer inte på något att skriva här uppe...

Så ni får läsa här istället. Om jag bara hade kunnat blogga från telefonen hade jag gjort det men blogg.se's app funkar inte... Så ni får en uppdatering om dagen här och nu ! 
Var i skolan som vanligt, hade svenska och ska ha läst ut en bok tills på fredag och har massa sidor kvar, känns bra ! Efter skolan försökte jag cykla hem men det gick inte så för det mesta fick jag gå...Ibland hatar jag bara detta väder men för det mesta älskar jag det ! Gick till stallet snabbt som fan, fixa allt till båda ponnysarna och sen gick jag hem, fixa mig lite sen kom pappa och hämta mig och vi körde till JB, Linns skola och kolla på något, dom hade något upptradande, kul och där var Matilda också så jag var med henne. Känner mig helt mobbad där för det känns som jag knappt känner någon..HAHA. Efter det har jag bara varit hemma och tagit det lungt bara !:) 
 
 
Min finaste !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0