Hejsan svejsan :)

Hej bloggen, ovanligt att jag skriver på kvällen ? ;) Haha, är faktiskt klar med läxan för jag var så duktig och börja med den igår så det gick snabbt idag ! :D
Idag var det nog den bästa skoldagen ever, inga lektioner som var "jobbiga" behövde bara sitta och lyssna ! 
Efter skolan cykla jag hem och åt något snabbt och gick in på mitt rum och insåg att jag hade fått en ny säng :') Super glad för jag har haft problem med min rygg för min förra säng inte var bra.... Seriöst så är det nog den skönaste sängen jag fått och stösta ;) I stallet hade jag ingen lust för att rida + jag hade läxor så det blev faktiskt ingen ridning idag, gick hem och duscha och nu sitter jag här i min nya säng och lyssnar på musik, älskar livet och snart blir jag tonåring ! :D
 
Mina fina muppar fick stå för bilden idag, älskar er !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Herregud vilken bild xD

2012-12-06 @ 23:10:06
Postat av: filippa

älskar dig med snäckis <3

2012-12-07 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0