Dagen.

Hejsan alla ! :)
Har inte bloggat idag, har inte haft tid, ovanligt ? Hehe kanske inte ;) 
Idag har varit en sjukt dag igentligen om man tänker efter... Kommer ner till stallet och får veta att Phantomen hade blivit biten under ögat idag så det bara runnit blod från huvudet, det var i hela krubban, boxen, på hans ben och utanför... Bellman, ibland kan man undra vad han gör... hehe.. Men det var inget allvarligt Elsa och Karin hade fixat det och det var inget djupt, tack och lov för det ! Efter jag fick veta det fixa jag allt och snön bara öste ner hela tiden... När jag gick hem gick jag in till Bellman i hans hage för att säga hej till min bebis, han blev överlycklig och jag lyssna på musik i mina hörlurar så han tyckte det var kul att bita i dom så dem gick i 2 delar....Tack Bellman känner kärleken verkligen ! Gick hem (som vanligt) och kommer hem och får veta att typ ingen skulle komma på mitt "kalas" så dom enda som kom var min mormor,Ronny,Farfar och en familj ! Men det var endå rätt mysigt, sen var Linns kompis också här !:) Det jag fick var en navelpircing av Linns kompis, så gulligt ! Pengar och lite annat !:) 
Jo och sen igår kväll var jag med Rebecca och vi hade såå himla mysigt hela kvällen, kolla på film och åt lite och drack lite, jättebra slut på ens födelsedag ! :) Jag älskar dig riktigt mycket Rebecca ! <3
 
Bättre bild på navelpircingen !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0