6 december.

Det betyder att jag fyller år om 2 dagar !:D Blir äntligen 13år, äntligen !
Nog om det, hann inte logga igår ,för jag hade bara inte tid ;) igår i stället blev det en lång dag, jag skulle rida båda hästarna så jag kom nog hem vid 7.. först red jag Hellman och han hade damp, i skritten var det enda som gick, trav och galopp kunde jag glömma, han hoppa bara runt och lekte pajas... Efter det var det Phantomens tur och han var piggare än piggast... Spritt gick bra trav gick bra men det kändes som han halta så jag hoppa av och kolla om han halta men det fjotfe han inte, så han fick springa av sig i ridhuset och det tyckte han var super kul !:) Idag slutat jag kl 3 och efter det blir det rida sen hem och göra läxa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0